вторник, 29 ноември 2016 г.

Алиса е виновна за Тръмп, Брекзит, Ердоган и Румен Радев




Когато котките не вършат обичайни котешки работи, се случват страшни катаклизми в цял свят. Започва война в Сирия, потоци от бежанци се изливат в Европа и голяма част минават през границите на България, Ердоган вкарва в затвора хиляди несъгласни с неговите безумни идеи хора, британците гласуват за излизане от Европейския съюз, американците си избират за президент Доналд Тръмп, в България се появяват Динковци, до последния тур от президентските избори стигнаха Цецка и Румен... Абе кошмарите не свършват. Да не говорим, че умират Дейвид Боуи и Ленард Коен.

За всичко това подозирам Алиса. Нейните странни навици със сигурност са объркали някое зъбчато колелце в стройния механизъм на Вселената. Няма как да не се е отразило. Та аз никога не съм я виждала да спи, а живее при мен от година и половина. Вероятно за войната в Сирия няма вина, защото тогава още не се беше родила. Но това, че е абсолютно безразлична към топлото, съм убедена, че е предизвикало идването на власт на Доналд Тръмп. Е, предполагам, че гледането й през прозореца в трапезарията е предотвратило няколко бежански вълни през нашата граница и поне Динко успява да спи от време на време. Но я ми обяснете кой е виновен за Румен Радев? Не е възможно масовата психоза на гласуващите за него да е дошла ей така от нищото. Сигурна съм, че липсата на сън у Алиса е нанесла непоправима вреда в съзнанието на масовия гласоподавател у нас.



Това прозрение ми дойде тези дни - от една страна, мислех за необичайните навици на Алиса, а всичко необичайно все пак, знаем, води до катастрофи, от друга страна, не успявах да заспя от тревоги за американците, англичаните, турците и българите. Тогава една нощ осъзнах, че между двете не може да няма връзка. Съвпадение? Не мисля.

Така че, ако още се чудите защо светът е полудял, време е да научите, че Алиса е виновна. Да я науча да спи или да обича топлото, не вярвам да успея. Да я бия също няма смисъл. Но обещавам да ви уведомя, ако внезапно се промени и стане обикновена котка. За да сте спокойни и вие за света.

1 коментар:

  1. Мдаам, явно някак така се оказва... Когато Алиска размаха пеперудени крила, в Австралия бушуват тайфуни.

    ОтговорИзтриване